Hoe de goederen terug te sturen

Verzending van goederen per post of koerier naar het volgende adres:

Mailboxde.com GmbH
TOP4SPORT ID 134952
Äussere Weberstr. 57
02763 Zittau
DUITSLAND

  • U kunt producten tot 30 dagen retourneren.
  • De klant betaalt de verzendkosten.
  • Retourkosten worden terugbetaald door PayPal. Om van deze promotie te profiteren, is het essentieel om deze service te activeren voordat u uw bestelling via PayPal betaalt. U kunt het later niet met terugwerkende kracht doen. Lees de algemene voorwaarden van deze service zorgvuldig door voordat u doorgaat met de activering: top4.link/paypal-nl
  • Het ruilen van goederen is niet mogelijk. Als je een andere maat of kleur nodig hebt, plaats dan een nieuwe bestelling.
  • Als de goederen beschadigd of gebruikt zijn aangekomen, moet u onze klantenservice binnen 24 uur telefonisch of per e-mail op de hoogte stellen.

Stap 1

Vul het retourformulier in dat je in het pakket hebt.

Stap 2

Plaats het formulier samen met de producten in de originele, intacte verpakking / zak, met de originele barcode / label.

Stap 3

Breng uw pakje naar het dichtstbijzijnde postkantoor/ koerier.
De portokosten worden door de klant betaald.
Stuur geen goederen onder rembours.
Persoonlijke overplaatsing op dit adres is niet mogelijk.

Stap 4

Na ontvangst van de goederen zullen wij je per e-mail informeren en terugbetalen op je kaart of PayPal-rekening.
De terugbetaling zal worden verwerkt binnen 14 dagen.