Hoe de goederen terug te sturen

Belangrijke informatie voordat u goederen retourneert
  • We gebruiken de Cycleon-service om goederen te retourneren.
  • Het indienen van het verzoek tot retournering vindt plaats in het Cycleon informatiesysteem, dus buiten onze e-shop.
  • De klant kan online de retourzending zelf afhandelen wanneer dat nodig is, het is niet nodig om contact op te nemen met onze klantenservice. Het Cycleon-portaal is 24/7 beschikbaar.
  • De klant betaalt de retourkosten. De kosten bedragen minimaal € 3.95 per retour.

Retourprocedure

1
2

Bestel je retour

Kies het/de artikel(en) die je wilt retourneren. Kies de reden van retour. Kies de dichtstbijzijnde drop-off. Rond de betaling af en print het label af.
3

Verzend het pakket

Plaats de ongebruikte producten in de originele, intacte verpakking/zak, met de originele barcode/tag.

Geef je pakket af in het gekozen postkantoor/koerierpunt met het afgedrukte etiket.

4

Wacht op informatie over de terugbetaling

Na ontvangst van de goederen zullen wij deze controleren en u per e-mail informeren over de terugbetaling.
De terugbetaling wordt binnen 14 dagen verwerkt.
of
Voorwaarden voor retourneren
  • Je kunt de goederen binnen 30 dagen retourneren.
  • De goederen moeten in de originele staat, ongedragen en in de originele verpakking met de originele labels zitten.
  • Als je ze nodig hebt een andere maat of kleur, maak dan een nieuwe bestelling. Vervanging is niet mogelijk.
  • Als je beschadigde goederen ontvangt, neem dan binnen 24 uur telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice, want onze klantenservice zal de retourzending voor je regelen.