Hoe kan ik een claim indienen?

Verzending van goederen per post of koerier naar het volgende adres:
  • Mailboxde.com GmbH
    TOP4SPORT ID 134952
    Äussere Weberstr. 57
    02763 Zittau
    DUITSLAND
  • Als het product defect is, gebruik het dan niet en stuur het onmiddellijk terug.

Stap 1

Vul het claimformulier online in de overzicht van jouw bestellingen.
Vergeet niet je IBAN in te vullen..
Na het invullen van het formulier krijg je je claimnummer.

Stap 2

Verpak het product in een doos, samen met de kopie van de factuur met het claimnummer erop geschreven.
De originele verpakking is niet nodig.
Het product moet droog en niet vuil zijn.

Stap 3

Zet jouw pakketje af bij het dichtstbijzijnde postkantoor / bij de koerier.
De portokosten worden door de klant betaald. Stuur geen rembours.
Persoonlijke overdracht naar dit adres is niet mogelijk.

Stap 4

Wij informeren jou per e-mail over de ontvangst van de goederen.
De claim wordt binnen 30 dagen verwerkt en je wordt per e-mail op de hoogte gesteld van het resultaat van de claim.