Hoe de goederen terug te sturen
Belangrijke informatie voordat u goederen retourneert
- We gebruiken de Cycleon-service om goederen te retourneren.
- Het indienen van het verzoek tot retournering vindt plaats in het Cycleon informatiesysteem, dus buiten onze e-shop.
- De klant kan online de retourzending zelf afhandelen wanneer dat nodig is, het is niet nodig om contact op te nemen met onze klantenservice. Het Cycleon-portaal is 24/7 beschikbaar.
- De klant betaalt de retourkosten. De kosten bedragen minimaal € 3.95 per retour.
Retourprocedure
Log in op de portal
Klant met account:
Log in, zoek uw bestelling onder de titel "Mijn bestellingen" en klik op de knop "Retourneren".
Klant zonder account:
Open de retourportaal, voer uw bestelnummer en uw postcode in, klik op de knop "Retourneren".
Bestel je retour
Kies het/de artikel(en) die je wilt retourneren. Kies de reden van retour. Kies de dichtstbijzijnde drop-off. Rond de betaling af en print het label af.Verzend het pakket
Plaats de ongebruikte producten in de originele, intacte verpakking/zak, met de originele barcode/tag.
Geef je pakket af in het gekozen postkantoor/koerierpunt met het afgedrukte etiket.
Wacht op informatie over de terugbetaling
Na ontvangst van de goederen zullen wij deze controleren en u per e-mail informeren over de terugbetaling.De terugbetaling wordt binnen 14 dagen verwerkt.
Voorwaarden voor retourneren
- Je kunt de goederen tot 15.01.2024. retourneren.
- De goederen moeten in de originele staat, ongedragen en in de originele verpakking met