Hoe de goederen terug te sturen
Belangrijke informatie voordat u goederen retourneert
- Het retourverzoek kan 24 uur per dag worden ingediend via ons retourportaal en vereist geen contact met de klantenservice.
- De kosten voor het retourlabel dat via het retourportaal wordt gegenereerd, bedragen € 3.95.
Retourprocedure
Log in op de portal
Klant met account:
Log in, zoek uw bestelling onder de titel "Mijn bestellingen" en klik op de knop "Retourneren".
Klant zonder account:
Open de retourportaal, voer uw bestelnummer en uw postcode in, klik op de knop "Retourneren".
Bestel je retour
Kies het/de artikel(en) die je wilt retourneren. Kies de reden van retour. Kies de dichtstbijzijnde drop-off. Rond de betaling af en print het label af.Verzend het pakket
Plaats de ongebruikte producten in de originele, intacte verpakking/zak, met de originele barcode/tag.
Geef je pakket af in het gekozen postkantoor/koerierpunt met het afgedrukte etiket.
Wacht op informatie over de terugbetaling
Na ontvangst van de goederen zullen wij deze controleren en u per e-mail informeren over de terugbetaling.De terugbetaling wordt binnen 14 dagen verwerkt.
Voorwaarden voor retourneren
- Je kan de goederen binnen 30 dagen retourneren.
- De goederen moeten in de originele staat, ongedragen en in de originele verpakking met de originele labels zitten.
- Als je ze nodig hebt een andere maat of kleur, maak dan een nieuwe bestelling. Vervanging is niet mogelijk.
- Als je beschadigde goederen ontvangt, neem dan binnen 24 uur telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice, want onze klantenservice zal de retourzending voor je regelen.